Jump to content

Edit History

AMI

AMI

8 hours ago, fannefjord 2 said:

ble litt feil dette . det er en rf 140 rorføler . den skal gi 3400 hz når den er sentrert og øke og minske med 20hz pr grad . det må da gå an å demontere den og teste den hos et båtelektronikk firma . har du konstantgående pumpe siden du har en j100 koblingsboks det skal også finnes en rf14 rorføler som kan brukes på ap40

Pumpa går konstant ja, reimdreven frå dieselmotoren. Forstod det slik at både RF14 og RF40 skulle gå an å bruke, men veit ikkje om det stemmer? Når eg søkjer på nett ser det ut som RF45 har frekvensmåling.

7 hours ago, Roger jo said:

Ser merkelig ut på bilde. er boksen løs ser ut som den er ute av senter.

Er rød strek senter , sort strek   her er akslingen og ute av senter. 

Ser ut som det har hvert vannskade også.

Er boksen til å åpne, bør rettes opp på nytt også.

DSC_0430.JPG.b86169536a5f59c9913c6f6d27ea77f0.jpg.74db077dc76f4f26a106ec11b5380111.jpg

Den har stått slik så lenge eg har hatt båten, men det kan godt tenkjast at den er ute av lage likevel. Boksen verkar fast, men tilkomsten er heilt elendig. Når eg tok biletet så haldt eg telefonen opp mellom bjelkane heilt opp under dekk. Eg skal prøve å løyse heile stasen og sjå kva som skjer då. Når det gjeld vatn, så trur eg det er oljesøl frå arbeid med styresylinderen som har medført farge på treverket. Nevnte tilkomst gjer det heilt nyttelaust å prøve å samle opp noko søl.

AMI

AMI

8 hours ago, fannefjord 2 said:

ble litt feil dette . det er en rf 140 rorføler . den skal gi 3400 hz når den er sentrert og øke og minske med 20hz pr grad . det må da gå an å demontere den og teste den hos et båtelektronikk firma . har du konstantgående pumpe siden du har en j100 koblingsboks det skal også finnes en rf14 rorføler som kan brukes på ap40

Pumpa går konstant ja, reimdreven frå dieselmotoren. Forstod det slik at både RF14 og RF40 skulle gå an å bruke, men veit ikkje om det stemmer?

7 hours ago, Roger jo said:

Ser merkelig ut på bilde. er boksen løs ser ut som den er ute av senter.

Er rød strek senter , sort strek   her er akslingen og ute av senter. 

Ser ut som det har hvert vannskade også.

Er boksen til å åpne, bør rettes opp på nytt også.

DSC_0430.JPG.b86169536a5f59c9913c6f6d27ea77f0.jpg.74db077dc76f4f26a106ec11b5380111.jpg

Den har stått slik så lenge eg har hatt båten, men det kan godt tenkjast at den er ute av lage likevel. Boksen verkar fast, men tilkomsten er heilt elendig. Når eg tok biletet så haldt eg telefonen opp mellom bjelkane heilt opp under dekk. Eg skal prøve å løyse heile stasen og sjå kva som skjer då. Når det gjeld vatn, så trur eg det er oljesøl frå arbeid med styresylinderen som har medført farge på treverket. Nevnte tilkomst gjer det heilt nyttelaust å prøve å samle opp noko søl.

• Create New...