Lazyjack Startet 23.September.2021 Link til dette innlegget Startet 23.September.2021 Jeg har et "Humminbird Wide Vision M" (se bilde )med gjennomgående giver. Frekvenser står oppgitt 200 kHz/455 kHz. Hva innebærer det at den opererer med to ulike frekvenser? Displayenheten (LCD) begynner å bli dårlig og jeg lurer på om giveren vil kunne brukes på andre lodd, evt. fra andre fabrikanter? Sitér dette innlegget Link to post
Luske_Ludvig Svart 25.September.2021 Link til dette innlegget Svart 25.September.2021 Ville gått inn på humminbird og sett etter kompatible enheter. Evt kontakte forhandler. Veldig ofte ender man opp med å bytte alt Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 25.September.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.September.2021 Luske_Ludvig skrev for 5 timer siden: Ville gått inn på humminbird og sett etter kompatible enheter. Evt kontakte forhandler. Veldig ofte ender man opp med å bytte alt Har sendt mail til forhandler så få vi se. Grunnen til at jeg ønsker å beholde svinger om mulig er at det er lenge til opptak og at svinger er godt pakket inn med noe gugge? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.