Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

Hulda skrev On 25.9.2021 at 5.04:

Jeg har tidligere brukt 36-1775 på samme tanken. Dette holdt lekkasjefritt i 18 år, til jeg måtte ha opp mannlokket for å rense tanken.

@Hulda Man må bare være glad i søkefunksjonen her på forumet, det er alltid en eller annen tråd som kan være til hjelp! Tror du at den typen fra Biltema tåler bensin også? Det er syrefast stål mot aluminium. Jeg må ha opp bensininntaket for å korte ned røret, det viste seg å bli litt for langt når tanken var satt nedi og fikk vekten av 150 liter bensin. Da stopper motoren etter ti minutter, så jeg regner med at den suger opp bunnen fordi den buler litt opp på grunn av festet.

Mastiff

Mastiff

Hulda skrev On 25.9.2021 at 5.04:

Jeg har tidligere brukt 36-1775 på samme tanken. Dette holdt lekkasjefritt i 18 år, til jeg måtte ha opp mannlokket for å rense tanken.

@Hulda Man må bare være glad i søkefunksjonen her på forumet, det er alltid en eller annen tråd som kan være til hjelp! Tror du at den typen fra Biltema tåler bensin også? Jeg må ha opp bensininntaket for å korte ned røret, det viste seg å bli litt for langt når tanken var satt nedi og fikk vekten av 150 liter bensin. Da stopper motoren etter ti minutter, så jeg regner med at den suger opp bunnen fordi den buler litt opp på grunn av festet.

• Create New...