Jump to content

Edit History

Havarita

Havarita

19 fot skrev 32 minutter siden:

...Det er kun helt inne ved brygga det var dypt nok på våren, så det blir kun ei smal stripe der jeg ville ha påhengsmotoren. 

Dette høres risikabelt ut. Om dette er din faste plass, vil jeg 

foreslå en moring med bøye ytterst, og løpeline i taljer både i bøyen og brygga. Lina frem og tilbake og endene sammenbundet.

2 øyer (Eller karabinkroker) på løpelina en til pulleren forut på båten og en til akter. Da drar du båten inn og ut med 100% kontroll begge veier uten motorkraft.???

Om du er skikkelig raffinert, drar du inn/ut med fjernstyrt winch på brygga. ?

Havarita

Havarita

19 fot skrev 31 minutter siden:

...Det er kun helt inne ved brygga det var dypt nok på våren, så det blir kun ei smal stripe der jeg ville ha påhengsmotoren. 

foreslå en moring med bøye ytterst, og løpeline i taljer både i bøyen og brygga. Lina frem og tilbake og endene sammenbundet.

2 øyer (Eller karabinkroker) på løpelina en til pulleren forut på båten og en til akter. Da drar du båten inn og ut med 100% kontroll begge veier uten motorkraft.??

Havarita

Havarita

19 fot skrev 16 minutter siden:

2 øyer (Eller karabinkroker) på løpelina en til pulleren forut på båten og en til akter. Da drar du båten inn og ut med 100% kontroll begge veier.??

• Create New...