Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

Elbåtteknologien er fremdeles altfor umoden til at diesel kan erstattes, men jeg håper det kommer store teknologiske fremskritt innen rimelig kort tid.

Skulle gjerne byttet ut dieselmotoren med en elmotor, men om man begynner å regne på kostnad, effekt og rekkevidde, er det totalt no-go.

Fint om man skal inn og ut av havn og litt til, men om man bruker motoren så lite i utgangspunktet, kan man like gjerne ha en 10 hk dieselmotor med 20 liters dieseltank.

S/Y Emma

S/Y Emma

Elbåtteknologien er fremdeles altfor umoden til at diesel kan erstattes, men jeg håper det kommer store teknologiske fremskritt innen rimelig kort tid.

Skulle gjerne byttet ut dieselmotoren med en elmotor, men om man begynner å regne på kostnad, effekt og rekkevidde, er det totalt no-go.

S/Y Emma

S/Y Emma

Skulle gjerne byttet ut dieselmotoren med en elmotor, men om man begynner å regne på kostnad og rekkevidde, er det totalt no-go.

• Create New...