Vesper Startet 1.Oktober.2021 Link til dette innlegget Startet 1.Oktober.2021 Hei, Vi har nylig kjøpt oss en 2004 Bavaria 32 sport å trenger litt hjelp til å identifisere en bryter og en fjernkontroll. Selger kunne ikke hjelpe oss så da prøver jeg lykken her på baatplasssen Noen som vet hva disse er til? Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 1.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2021 På min Bavaria 35 sport indikerer symbolet varmer. Har du en dieselvarmer om bord? Evnt noe annet som varmer? Har ikke sett den fjernkontrollen før men skulle da anta at det var på-knapp for varmeren og opp og ned for å justere temperatur. Sitér dette innlegget Link to post
Vesper Svart 1.Oktober.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2021 Har webasto, men denne har egen bryter. Symbolet ser jo ut som en flamme så har tenkt tanken, men reagerer på at det er en såkalt momentary bryter (slik som horn) så da ble jeg litt usikker på hva det kan være. Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 2.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2021 Ta av dekselet på den og vipp den opp. Disse bryterne har en tendens til å svikte litt etter hvert og falle tilbake selv om det er holdebryter. På vår identiske båt er det bryteren til Webasto. Den må være på for at det skal lyse grønt i termostatregulatorencsom står i panelet ved pantry. Vi er nøye med å først slå av W nede og la den brenne ut før vi slår av bryteren. Gratulerer forøvrig med veldig praktisk båt med gode muligheter for et flott båtliv. Hvordan er din motorisert? Kontakt meg på PM hvis du ønsker noe info og praktiske tips. Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
ansgar Svart 2.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2021 Har en lik fjernkontroll, den er til en lysdimmer. Men kan også være til mye annet. Sitér dette innlegget Link to post
Vesper Svart 3.Oktober.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2021 Bellil skrev On 2.10.2021 at 6.23: Ta av dekselet på den og vipp den opp. Disse bryterne har en tendens til å svikte litt etter hvert og falle tilbake selv om det er holdebryter. På vår identiske båt er det bryteren til Webasto. Den må være på for at det skal lyse grønt i termostatregulatorencsom står i panelet ved pantry. Vi er nøye med å først slå av W nede og la den brenne ut før vi slår av bryteren. Gratulerer forøvrig med veldig praktisk båt med gode muligheter for et flott båtliv. Hvordan er din motorisert? Kontakt meg på PM hvis du ønsker noe info og praktiske tips. Takk! Ja mtp oversikten Gabi sendte også så er den nok til webasto Spørs om det er noe lurium med den bryteren våres da, siden bryteren har stått av hele tiden, men webastoen har fungert. Båten er forøvrig motorisert av 2xD4 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.