OddvarT Startet 3.Oktober.2021 Link til dette innlegget Startet 3.Oktober.2021 Hei, Jeg er ny i forumet. Har forsøkt å søke, men finner foreløpig ikke noe info. Dere får ha meg unnskyldt dersom dette er tatt opp tidligere. Jeg har oppdatert AIS i nyanskaffet båt. Gjorde det selv med PC & USB. Jeg ser i Marine Traffic at navnet er registrert. Tok et par dager. Er det noen som har erfaring med hvordan jeg kan endre båtens hjemmehavn? Den står fortsatt med forrige eiers hjemmehavn i Marine Traffic. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 3.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2021 Dette er egentlig et Marinetraffic-spesifikt spørsmål, for home port har ikke noe med AIS-standarden å gjøre per se. Det eneste relevante jeg fant var en som spurte om noe lignende på MT sitt forum: https://help.marinetraffic.com/hc/en-us/community/posts/360047509252-Home-Port Ps. Velkommen til Baatplassen Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
OddvarT Svart 3.Oktober.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2021 S/Y Emma. Takk for svar. Jeg var egentlig inne på samme tanken selv. Men tenkte jeg skulle sjekke her. Takk for linken. Sjekker ut den litt senere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.