Chilli Solbris Startet 6.Oktober.2021 Link til dette innlegget Startet 6.Oktober.2021 Vanligvis får jeg til ett og annet. Ikke mye men litt. Så kan noen der ute fortelle meg hvordan jeg får demontert et Windyratt? De som eier denne Fairline 44 Targa vil ikke ha det!?? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
mawilu Svart 6.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2021 Vipp av windymerket ,det sitter en mutter på undersiden ta den av og bruk avtrekker for å løsne rattet fra akslen.er du heldig holder det med ett slag på akslen Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 6.Oktober.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2021 mawilu skrev 1 time siden: Vipp av windymerket ,det sitter en mutter på undersiden ta den av og bruk avtrekker for å løsne rattet fra akslen.er du heldig holder det med ett slag på akslen Så jeg behøver bare å bruke en skrutrekker å vippe av det indre merket? Eller hele kransen? Altså ringen utenfor Windymerket? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Lunde14 Svart 7.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2021 På mitt ratt som var helt likt men uten Windy merke var det kunn merke i midten som skulle vippes ut, ikke ringen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.