Jump to content

Skjema for å dokumentere vedlikehold


nomen

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle lage meg ett system for å loggføre vedlikehomd og oppgradering/ utskiftninger.

 

 

Jeg kan ingenting om Exel eller alt det andre som finnes, men tenkte at dette er det sikkert noen som allerede har gjort.

 

Er det noen som har ett slikt oppsett som de vil dele med en som kun kan skru, og ikke kan lage skjemaer

Hold kjeft,når du snakker til meg!

Link to post
Share on other sites

Jeg bruker Excel til å notere utført vedlikehold. Ikke veldig avansert. Tre kolonner: Dato, beskrivelse av hva som er gjort og motortimer. Har også i samme fila egne ark for å registrere kostnader som påløper i løpet av et år. Og et ark med vedlikeholdsplan der jeg kan holde oversikt over hvilket vedlikehold som skal utføres i løpet av et år. 

 

Send epostadressen din på IM så skal jeg sende excelfila over. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
Brigg skrev On 9.10.2021 at 20.29:

Jeg bruker Excel til å notere utført vedlikehold. Ikke veldig avansert. Tre kolonner: Dato, beskrivelse av hva som er gjort og motortimer. Har også i samme fila egne ark for å registrere kostnader som påløper i løpet av et år. Og et ark med vedlikeholdsplan der jeg kan holde oversikt over hvilket vedlikehold som skal utføres i løpet av et år. 

 

Send epostadressen din på IM så skal jeg sende excelfila over. 

 

Kan du sende over en kopi til meg og? så slipper eg å lage en ny fra grunnen av :) 
 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...