Ålesunder Startet 11.Oktober.2021 Link til dette innlegget Startet 11.Oktober.2021 (redigert) Sitat Hei Er det noen som har bilder eller link til båtkrybbe til Pioner 14 Active og Summer-FUN? Må de lages på en annen måte enn til glasfiber siden plasten er så myk? Ser fra transport på båthenger det blir lett "bulker" eller deformasjon under skroget. Vil noe sånt fungere? Redigert 11.Oktober.2021 av Ålesunder (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fuglen Svart 11.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2021 (redigert) Legg båtene opp ned. Noe treverk under på tvers. Gjerne 2x4 eller noe annet rask. Redigert 11.Oktober.2021 av Fuglen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Vdub Svart 11.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2021 (redigert) Du risikerer at den blir bulkete i skroget om du gjør det feil, om den hviler på for få punkter. Om du ser på båthengere til slike båter ser du at det er mange flere ruller på de som båten hviler på. Redigert 11.Oktober.2021 av Vdub (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ålesunder Svart 12.Oktober.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2021 Hei. Tusen takk for svarene :) Ja nettopp det jeg tenkte på. Kanskje jeg kan ha planker mellom støttene som fordeler lasten. Noen som har sett noen eksempler på dette? Sitér dette innlegget Link to post
Ålesunder Svart 30.Oktober.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2021 Da ble det endelig fint vær og jeg fikk satt Summer-fun på krybba jeg laget. Den ble laget i samme stil som produsenten til River-båtene bruker. Denne er demonteres så den er lett å lagre på sommerhalvåret. To meter lang og 110cm mellom bjelkene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.