Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

Det var den verste anker"testen" jeg har lest. Det er jo bare en oppsummering av litt synsing om en håndfull vidt forskjellige anker og dregger. Hvordan ble de testet i praksis? Metodikk?

At paraplydregg og en skålanker-aktig sak i det hele tatt blir anbefalt, sier jo sitt.

Beste budsjettløsning er en stor stein i et tau.

S/Y Emma

S/Y Emma

Det var den verste anker"testen" jeg har lest. Det er jo bare en oppsummering av litt synsing om en håndfull vidt forskjellige anker og dregger. Hvordan ble de testet i praksis? Metodikk?

At paraplydregg og en skålanker-aktig sak i det hele tatt blir anbefalt, sier jo sitt.

Beste budsjettløsning (anbefales) er en stor stein i et tau.

S/Y Emma

S/Y Emma

S/Y Emma

S/Y Emma

Det var den verste anker"testen" jeg har lest. Det er jo bare en oppsummering av litt synsing om en håndfull vidt forskjellige anker og dregger. AtHvordan ble de testet i praksis? Metodikk?

S/Y Emma

S/Y Emma

Det var den verste anker"testen" jeg har lest. Det er jo bare en oppsummering av litt synsing av en håndfull vidt forskjellige anker og dregger. At paraplydregg og en skålanker-aktig sak i det hele tatt blir anbefalt, sier jo sitt.

• Create New...