TideRace
Tom Rør skrev 1 time siden:Litt rart at man promoterer en måte å bytte olje på, som åpenbart har stor risiko for å gjøre ubotelig skade på motoren. Det skal ikke rare misforståelsen til for å drite skikkelig på draget ved å bruke denne metoden.
Ganske enig. Jeg reagerer også på henvisningen til det gamle nicket Eika, for "kvalifisering" av metoden.
For de fleste som har fulgt med på forumet synes det at @Hydromotive "er Eika i ny drakt", som @Komodo ganske treffende beskrev gjensynet i en tidligere tråd. Det blir noe diffust når man bruker "alias for alias" og benytter fiktive henvisninger til seg selv for å underbygge og "kvalitetssikre" egne utsagn.
Jeg skal selvsagt ikke påstå noe, jeg har tatt feil før, men det er i alle fall pussig at både Hydromotive og Eika begge blant annet konsekvent staver ordet "sylinder" som "selynder" i mange innlegg. Et raskt søk på BP bekrefter at de begge er alene om det. Men det kan selvsagt være en tilfeldighet eller en geografisk variant siden de tilsynelatende er fra samme sted.
Jeg ber således allerede nå ydmykt om unnskyldning hvis jeg likevel skulle ta feil. På den andre siden hadde det vært mye hyggeligere om Eika kom tilbake i eget navn og selv står fram med egne utsagn og arbeidsmetoder, fremfor å la det gå gjennom henvisninger fra andre nick.