Jump to content

Edit History

Peter-

Peter-

Hey allesammen 

Det var nogle utroligt gode svar! Martine - jeg elsker bådlivet - kommer aldrig til at være uden båd igen.

Når jeg har båden oppe Spyler jeg den self ren, men nogen gange sidder der nogle bitte små pletter tilbage og dem har jeg typisk malet over.

Det er sandsynligvis vægten der gør det - har helt utroligt meget udstyr på båden og typisk 5  familie medlemmer men ofte lidt venner osv også. Sidste gang jeg havde båden på land synes jeg stadigvæk den var lidt langsom så derfor tænker jeg igen at det må være vægten.

Sejlede til Kvitsøy med nogle venner lørdag aften i kraftig vind og kom op på 8 knob ned af bølgerne - så kom til at savne farten efter at have sejlet rundt en hel sommer med omkring 5.5 knob i svag sommervind eller for motor.  MÅ bare indse at jeg skal få købt mig en længere båd snart..

2E6C719C-3932-470A-9B7C-DDC6AF370AD7.jpeg

BBEE05C4-2C4A-4BCA-BEB3-9DB1DB3A49C4.jpeg

01CB844A-A3BC-4754-84B6-59660A6BACD1.jpeg

Peter-

Peter-

Hey allesammen 

Det var nogle utroligt gode svar! Martine - jeg elsker bådlivet - kommer aldrig til at være uden båd igen.

Når jeg har båden oppe Spyler jeg den self ren, men nogen gange sidder der nogle bitte små pletter tilbage og dem har jeg typisk malet over.

Det er sandsynligvis vægten der gør det - har helt utroligt meget udstyr på båden og typisk 5  familie medlemmer men ofte lidt venner osv også. Sidste gang jeg havde båden på land synes jeg stadigvæk den var lidt langsom så derfor tænker jeg igen at det må være vægten.

Sejlede til Kvitsøy med nogle venner lørdag aften i kraftig vind og kom op på 8 knob ned af bølgerne - så kom til at savne farten efter at have sejlet rundt en hel sommer med omkring 5.5 knob i svag sommervind eller for motor.  MÅ bare indse at jeg skal få købt mig en længere båd snart..

Peter-

Peter-

Hey allesammen 

Sejlede til Kvitsøy med nogle venner lørdag aften i kraftig vind og kom op på 8 knob ned af bølgerne - så kom til at savne farten efter at have sejlet rundt en helt sommer med omkring 5.5 knob i kedelig sommervind eller for motor.  MÅ bare indse at jeg skal få købt mig en længere båd snart..

Peter-

Peter-

Hey allesammen 

Sejlede til Kvitsøy med nogle venner lørdag aften i kraftig vind og kom op på 8 knob ned af bølgerne - så kom til at savne farten efter at have sejlet rundt en helt sommer med omkring 5.5 knob og meget lidt vind.  Men må bare indse at jeg skal få købt mig en længere båd snart..

• Create New...