Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

Som skrevet i emnetittel:

Hvor langt ned i temp. kan jeg gå når jeg skal lime skrogkledning men Casco baderoms/våtromslim? (Har blitt anbefalt å bruke baderomslim fra Casco, og IKKE kontaktlim!) 

Er det noen her som har erfaringer med dette? Jeg har båten stående i et garasjetelt, det er ikke dugg eller (følbar/merkbar) fukt der om morgenen og på formiddagen, det virket ganske tørt. Men temperaturene i Østfold nå nærmer seg +/- 10 grader, er det forsvarlig å lime nå - eller bør jeg vente til varmere vær til våren?

tom Cognac

tom Cognac

Hvor langt ned i temp. kan jeg gå når jeg skal lime skrogkledning men Casco baderoms/våtromslim? (Har blitt anbefalt å bruke baderomslim fra Casco, og IKKE kontaktlim!) 

Er det noen her som har erfaringer her? Jeg har båten stående i et garasjetelt, det er ikke dugg eller (følbar/merkbar) fukt der om morgenen og på formiddagen, det virket ganske tørt. Men temperaturene i Østfold nå nærmer seg +/- 10 grader, er det forsvarlig å lime nå - eller bør jeg vente til varmere vær til våren?

tom Cognac

tom Cognac

Hvor langt ned i temp. kan jeg gå når jeg skal lime skrogkledning men Casco baderomslim? (Har blitt anbefalt å bruke baderomslim fra Casco, og IKKE kontaktlim!) 

Er det noen her som har erfaringer her? Jeg har båten stående i et garasjetelt, det er ikke dugg eller (følbar/merkbar) fukt der om morgenen og på formiddagen, det virket ganske tørt. Men temperaturene i Østfold nå nærmer seg +/- 10 grader, er det forsvarlig å lime nå - eller bør jeg vente til varmere vær til våren?

• Create New...