Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Ask skrev On 15.10.2021 at 9.46:

Eg er ikkje sikkert på at Suzuki 60 vil opplevast som særleg mykje sprekare.

Etter at eg kjøpte motoren har eg hatt 20-timarsservice, og 100-timarsservice. Dette har sikkert kosta ca. 10 000 til saman. Til neste år meiner verkstaden at det òg er naudsynt med impellerskifte. Då kostar servicen ca. 10 000.

Det blir ikkje aktuelt. Garanti eller ikkje garanti.

Eg satsar på å ta neste service sjølv.

10 000 kr for ein service er i røynda ca. 1/7 av prisen på ein ny motor.

For meg medfører òg service å få båten på hengar, køyra ein time til verkstaden, venta eit par tre timar, og køyra heim att.

Ask

Service på en slik motor er relativt/veldig enkelt å gjøre selv, hvis man vil spare noen kroner. Impellerskifte er heller ikke uoverkommelig. Forøvrig kan man vanligvis fint strekke impellerskifte til 4-5 år uten noen risiko. 

Har tatt det som trengs av service på min 2015 modell Mercury F115 selv. Koster meg en  knapp tusenlapp i året i oljer og filter. Anoden varer flere sesonger, samme med forfilter/vannutskiller (har et Racor Snapp filter).

Første impellerskift blir nå etter 6 sesonger. Må kanskje inspisere termostaten også, men aldri noen problemer med kjølingen etter 180 timer.

servicef115.JPG.cdeb16003636d52f5737e5b6251f75e1.JPG

Teerex

Teerex

Ask skrev On 15.10.2021 at 9.46:

Eg er ikkje sikkert på at Suzuki 60 vil opplevast som særleg mykje sprekare.

Etter at eg kjøpte motoren har eg hatt 20-timarsservice, og 100-timarsservice. Dette har sikkert kosta ca. 10 000 til saman. Til neste år meiner verkstaden at det òg er naudsynt med impellerskifte. Då kostar servicen ca. 10 000.

Det blir ikkje aktuelt. Garanti eller ikkje garanti.

Eg satsar på å ta neste service sjølv.

10 000 kr for ein service er i røynda ca. 1/7 av prisen på ein ny motor.

For meg medfører òg service å få båten på hengar, køyra ein time til verkstaden, venta eit par tre timar, og køyra heim att.

Ask

Service på en slik motor er relativt/veldig enkelt å gjøre selv, hvis man vil spare noen kroner. Impellerskifte er heller ikke uoverkommelig. Forøvrig kan man vanligvis fint strekke impellerskifte til 4-5 år uten noen risiko. 

Har tatt det som trengs av service på min 2015 modell Mercury F115 selv. Koster meg ca en tusenlapp i året i oljer og filter. Anoden varer flere sesonger, samme med forfilter/vannutskiller (har et Racor Snapp filter).

Første impellerskift blir nå etter 6 sesonger. Må kanskje inspisere termostaten også, men aldri noen problemer med kjølingen etter 180 timer.

servicef115.JPG.cdeb16003636d52f5737e5b6251f75e1.JPG

• Create New...