Jump to content

Edit History

Code0

Code0

Ikke helt svar på det du spør om, men det er jo sjansen du tar på et åpent forum.. kona kjøpte nytt flagg når hun syns det gamle var for ille, jeg syntes det hadde noen år igjen. Så derfor kan jeg ikke gi noen gode råd for vask av polyesterflagg, beklager igjen. Priser fra Maritim.no (ikke ta det ille opp...)

image.png.d22cfb5f79cca3f7a43cef20122bd2a4.png

Code0

Code0

Ikke helt svar på det du spør om, men det er jo sjansen du tar på et åpent forum.. kona kjøpte nytt flagg når hun syns det gamle var for ille, jeg syntes det hadde noen år igjen. Så derfor kan jeg ikke gi noen gode råd for vask av polyesterflagg, beklager igjen.

Code0

Code0

Ikke helt svar på det du spør om, men det er jo sjansen du tar på et åpent forum.. kona kjøpte nytt flagg når hun syns det gamle var for ille, jeg syntes det hadde noen pår igjen. Så derfor kan jeg ikke gi noen gode råd for vask av polyesterflagg, beklager igjen.

Code0

Code0

Ikke helt svar på det du spør om, men det er jo sjansen du tar på et åpent forum.. kona kjøpte nytt flagg når hun syns det gamle var for ille, jeg syntes det hadde noen pår igjen. 

• Create New...