Grand Banks jr Svart 1.November.2021 Link til dette innlegget Svart 1.November.2021 Mulig 5 liters kannene har bedre plast enn de moderne 4-literne? Jeg holder jo til ikke så langt unna Kristiansand så vi har tilnærmet likt klima. Plasten i kannene jeg har hatt blir sprø i kulde. Jeg kan enkelt knekke dem med håndmakt bare ved å klemme på dem. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
LM 605 Svart 1.November.2021 Link til dette innlegget Svart 1.November.2021 Grand Banks jr skrev 1 time siden: Mulig 5 liters kannene har bedre plast enn de moderne 4-literne? Jeg holder jo til ikke så langt unna Kristiansand så vi har tilnærmet likt klima. Plasten i kannene jeg har hatt blir sprø i kulde. Jeg kan enkelt knekke dem med håndmakt bare ved å klemme på dem. Kan godt hende at det kan være forskjell på plasten i div. plastkanner. Mener at noen av de kannene jeg bruker er de samme som jeg har benyttet i flere år. Nå pleier jeg aldri å ha mer en halv/trekvart med vann oppi, om det kan ha noen betydning? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Thostr Svart 1.November.2021 Link til dette innlegget Svart 1.November.2021 Jeg har plastkanner på microcup-båten min (A55) og kan ikke huske at disse har blitt frosne faktisk. Pga den geniale oppfinnelsen som gjør det mulig å leve på disse breddegrader, Golfstrømmen, så holder havet sjeldent mindre enn 4 grader (i svært kalde perioder kan overflatevannet fryse men det tilhører sjeldenhetene). Så kanskje frysing er et mindre problem her. Sandposer tenker jeg det blir uansett, er noe dritt å hanskes med disse plast-kannene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.