Jump to content

Er det gjesteplasser på Støtvig hotell, Larkollen?

R.O

Recommended Posts

StorStas skrev 51 minutter siden:

Kan dessverre ikke svare direkte på spørsmålet, men vil bare tipse om at det er gjestehavn (med strøm) på Skjæløy slipp. 4-5nm sør for Støtvig hotell.

https://skjeloyslipp.no/gjestehavn/

Den ligger perfekt til, da blir det nok det, takk for tipset…

Bitteliten skrev 43 minutter siden:

Ja det er gjesteplasser på begge sider av moloen. 
om strømmen er på nå vet jeg ikke

Sendte en Mail til hotellet, de hadde plasser som du sier, men det kostet 500kr hvis man ikke er gjest ved hotellet…

Code0 skrev 17 minutter siden:

Mulig de tar vipps? Men nå vil han ikke betale 500 kr for båtplass med strøm, så da er nok en naturhavn det billigste, en kveld uten lading er da konsekvensen.

Båten skal vaskes og klargjøres for opplag, løftes mandag morgen, så da er det greit med brygge og strøm. Fikk tips om bra alternativ over, så da blir det skjæløy…

Selv om ikke 500kr velter båtbudsjettet mitt så skal det være svært få alternativer igjen før jeg betaler 500kr for å ligge 12timer med en 30foter langt utenfor sesongen…🙂

R.O skrev for 3 timer siden:

Noen som vet om det er gjesteplasser innenfor moloen ved hotellet? Skal heise båten 2nm syd for Larkollen kl 08.00 mandag morgen. Trenger en plass  å overnatte, gjerne med Strøm. Larkollen er perfekt plassert…

Dersom du skal opp mandag morgen, kan du da ikke ligge ved opptaket så lenge? Det er vel ingen som tar opp på Søndag . .?

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

R.O skrev On 17.10.2021 at 10.44:

Båten skal vaskes og klargjøres for opplag, løftes mandag morgen, så da er det greit med brygge og strøm. Fikk tips om bra alternativ over, så da blir det skjæløy…

Selv om ikke 500kr velter båtbudsjettet mitt så skal det være svært få alternativer igjen før jeg betaler 500kr for å ligge 12timer med en 30foter langt utenfor sesongen…🙂

Det er jeg helt enig med deg i! Det måtte være siste mulighet.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...