R.O Startet 17.Oktober.2021 Del på Facebook Startet 17.Oktober.2021 Noen som vet om det er gjesteplasser innenfor moloen ved hotellet? Skal heise båten 2nm syd for Larkollen kl 08.00 mandag morgen. Trenger en plass å overnatte, gjerne med Strøm. Larkollen er perfekt plassert… Sitér dette innlegget Link to post
StorStas Svart 17.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2021 Kan dessverre ikke svare direkte på spørsmålet, men vil bare tipse om at det er gjestehavn (med strøm) på Skjæløy slipp. 4-5nm sør for Støtvig hotell. https://skjeloyslipp.no/gjestehavn/ Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 17.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2021 Ja det er gjesteplasser på begge sider av moloen. om strømmen er på nå vet jeg ikke Sitér dette innlegget Link to post
R.O Svart 17.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2021 StorStas skrev 51 minutter siden: Kan dessverre ikke svare direkte på spørsmålet, men vil bare tipse om at det er gjestehavn (med strøm) på Skjæløy slipp. 4-5nm sør for Støtvig hotell. https://skjeloyslipp.no/gjestehavn/ Den ligger perfekt til, da blir det nok det, takk for tipset… Bitteliten skrev 43 minutter siden: Ja det er gjesteplasser på begge sider av moloen. om strømmen er på nå vet jeg ikke Sendte en Mail til hotellet, de hadde plasser som du sier, men det kostet 500kr hvis man ikke er gjest ved hotellet… Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 17.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2021 R.O skrev 5 minutter siden: Sendte en Mail til hotellet, de hadde plasser som du sier, men det kostet 500kr hvis man ikke er gjest ved hotellet… Hvis du vil ligge gratis er det en flott naturhavn rett nord for Larkollen, Evjesund. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 17.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2021 Eller på blå bøye ved Eldøya rett over sundet for hotellet kan aldri tenke meg at det er noen som krever havneavgift om du ikke går inn i resepsjonen 😉 Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 17.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2021 Bitteliten skrev 3 minutter siden: kan aldri tenke meg at det er noen som krever havneavgift om du ikke går inn i resepsjonen 😉 Mulig de tar vipps? Men nå vil han ikke betale 500 kr for båtplass med strøm, så da er nok en naturhavn det billigste, en kveld uten lading er da konsekvensen. Sitér dette innlegget Link to post
R.O Svart 17.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2021 Code0 skrev 17 minutter siden: Mulig de tar vipps? Men nå vil han ikke betale 500 kr for båtplass med strøm, så da er nok en naturhavn det billigste, en kveld uten lading er da konsekvensen. Båten skal vaskes og klargjøres for opplag, løftes mandag morgen, så da er det greit med brygge og strøm. Fikk tips om bra alternativ over, så da blir det skjæløy… Selv om ikke 500kr velter båtbudsjettet mitt så skal det være svært få alternativer igjen før jeg betaler 500kr for å ligge 12timer med en 30foter langt utenfor sesongen…🙂 Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 17.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2021 R.O skrev for 3 timer siden: Noen som vet om det er gjesteplasser innenfor moloen ved hotellet? Skal heise båten 2nm syd for Larkollen kl 08.00 mandag morgen. Trenger en plass å overnatte, gjerne med Strøm. Larkollen er perfekt plassert… Dersom du skal opp mandag morgen, kan du da ikke ligge ved opptaket så lenge? Det er vel ingen som tar opp på Søndag . .? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
lurvetass Svart 17.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2021 Høres ut som Skjæløy er best. Både vann og strøm der. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
tom Cognac Svart 17.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2021 Prøv her: https://abf-teibern.no/finne-oss Teibern - Larkollen (Kurefjorden), de har både strøm og vann - men om det er avstengt nå for vinteren er jeg litt usikker på. Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
navid Svart 17.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2021 Code0 skrev for 2 timer siden: Mulig de tar vipps? Men nå vil han ikke betale 500 kr for båtplass med strøm Nei, det har ikke jeg villet betale heller, så det skjønner jeg godt at R.O. Ikke vil. Sitér dette innlegget Link to post
Sandebukta Svart 17.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2021 Fuglevik marina er er alternativ med gjesteplasser Sitér dette innlegget Askeladden 14, GH14, Huwa 26, Sagen 30, Joro stål 35, Beach craft 46 Link to post
R.O Svart 18.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2021 NilsPils skrev On 17.10.2021 at 12.31: Dersom du skal opp mandag morgen, kan du da ikke ligge ved opptaket så lenge? Det er vel ingen som tar opp på Søndag . .? Det ble også løsning, men flere hadde tenkt det samme… Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 18.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2021 R.O skrev On 17.10.2021 at 10.44: Båten skal vaskes og klargjøres for opplag, løftes mandag morgen, så da er det greit med brygge og strøm. Fikk tips om bra alternativ over, så da blir det skjæløy… Selv om ikke 500kr velter båtbudsjettet mitt så skal det være svært få alternativer igjen før jeg betaler 500kr for å ligge 12timer med en 30foter langt utenfor sesongen…🙂 Det er jeg helt enig med deg i! Det måtte være siste mulighet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.