Jump to content

Edit History

Nortonis Havulk

Nortonis Havulk

1 hour ago, Oggiwara'en said:

Har det vært noe problem at den ikke går i "stand bye/slår seg av" når luftfuktigheten er under verdien apparatet er innstilt på?

Nei, begge to er helt fine sånt.

Men kompressoren går av så står kansje kun viften på en god del lengre og senser på lufta før den skrur seg av.

Jeg har sett det går 5 RF før den slår seg på, så om jeg sette den på RF 40, så starte den på RF 45, og så tar ned til 40 igjen.

Men av og til så stiger RF så raskt opp at den får aldri tid til og gå i "stand by" modus, så muligens det du merker ?

Kansje ti min etterpå så er RF 45 igjen, og da har ikke viften fått tid og stoppe, men jeg høre altid at kompressoren stopper når den kommer til 40.

Nortonis Havulk

Nortonis Havulk

1 hour ago, Oggiwara'en said:

Har det vært noe problem at den ikke går i "stand bye/slår seg av" når luftfuktigheten er under verdien apparatet er innstilt på?

Nei, begge to er helt fine sånt.

Men kompressoren går av så står kansje kun viften på en god del lengre og senser på lufta før den skrur seg av.

Jeg har sett det bå gå 5 RF før den slår seg på, så om jeg sette den på RF 40, så starte den på RF 45, og så tar ned til 40 igjen.

Men av og til så stiger RF så raskt opp at den får aldri tid til og gå i "stand by" modus, så muligens det du merker ?

Kansje ti min etterpå så er RF 45 igjen, og da har ikke viften fått tid og stoppe, men jeg høre altid at kompressoren stopper når den kommer til 40.

• Create New...