Jump to content

Edit History

Nortonis Havulk

Nortonis Havulk

Når jeg fikk den så satte jeg den noen dager på kontinuerlig, at den aldri stoppa, og da gikk det unna, den var full i tanken hver dag. Så ble det mindre og mindre, så tips i starten er og sette på laveste mulig, eller på kontinuerlig og dra ut mest mulig fuktighet av vegger,isolasjon,skrogtrekk,puter og alt.

Ha oppe skapdører,skuffer , legge noe mellom luker i gulvet og lagring under sitteplasser osv, for i starten er det mye som skal ut før det blir mer stabilt.

Alle ventiler lukkes.

3 år etterpå har jeg fremdelest skaper,skuffer og luker litt åpne for og holde alt tørt, gikk lang tid før jeg ble kvitt båtlukten, men den er det ikke mye igjen av nå, selv i en gammel båt fra 1985.

Nortonis Havulk

Nortonis Havulk

Når jeg fikk den så satte jeg den noen dager på kontinuerlig, at den aldri stoppa, og da gikk det unna, den var full i tanken hver dag. Så ble det mindre og mindre, så tips i starten er og sette på laveste mulig, eller på kontinuerlig og dra ut mest mulig fuktighet av vegger,isolasjon,skrogtrekk,puter og alt.

Ha oppe skapdører,skuffer , legge noe mellom luker i gulvet og langring under sitteplasser osv, for i starten er det mye som skal ut før det blir mer stabilt.

Alle ventiler lukkes.

3 år etterpå har jeg fremdelest skaper,skuffer og luker litt åpne for og holde alt tørt, gikk lang tid før jeg ble kvitt båtlukten, men den er det ikke mye igjen av nå, selv i en gammel båt fra 1985.

Nortonis Havulk

Nortonis Havulk

Når jeg fikk den så satte jeg den noen dager på kontinuerlig, at den aldri stoppa, og da gikk det unna, den var full i tanken hver dag, så ble det mindre og mindre, så tips i starten er og sette på laveste mulig, eller på kontinuerlig og dra ut mest mulig fuktighet av vegger,isolasjon,skrogtrekk,puter og alt.

Ha oppe skapdører,skuffer , legge noe mellom luker i gulvet og langring under sitteplasser osv, for i starten er det mye som skal ut før det blir mer stabilt.

Alle ventiler lukkes.

• Create New...