Danemann Startet 20.Oktober.2021 Link til dette innlegget Startet 20.Oktober.2021 (redigert) Har nå fått sjøsatt Tansy, og trenger kjølevannslanger. De gamle het Ronyflex 32.38.400 og 29.38.250, dette merket og disse størrelsene finner jeg ikke noen steder. Noen som vet hvor denne typen/størrelsen fås kjøpt? Redigert 20.Oktober.2021 av Danemann (see edit history) Sitér dette innlegget Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =) Link to post
Hulda Svart 20.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2021 Enhver butikk som driver med bilrekvisita: Mekonomen, Biltema, Aarnes, etc. etc. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 20.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2021 Jeg har dårlig erfaring med kjølevannslangen fra Biltema. Vansnelige å få tette med slangeklemmer på slangestusser. Maritim sine er bedre men de beste er det TESS som leverer. Men TESS skal man kanskje ikke handle hos lenger om det avisene skriver et riktig..... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 20.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2021 Og hva er det avisene skriver om Tess? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Danemann Svart 20.Oktober.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2021 Ser dere kommer med forslag om forskjellige steder å kjøpe disse slangene, og det er jo hyggelig. Problemet er bae at slangene jeg trenger har ulik diameter på endene, så f.ex. 32.38.400 er 32 mm i den ene enden og 38 mm i den andre, og 400 er da lengden. Denne typen er det jeg leiter etter. Sitér dette innlegget Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =) Link to post
Hulda Svart 20.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2021 Den ene dagen Mekonomen, den andre dagen BilXtra. Du må sjekke om den er inne akkurat der og da. Normalt at disse slangene har forskjellig dia i hver ende. Om jeg skriver at BilXtra i Moss hadde den i går, er det ikke silkert i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 20.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2021 Lars H. skrev for 4 timer siden: Og hva er det avisene skriver om Tess? https://e24.no/naeringsliv/i/z76J11/tess-sjef-erik-joelberg-lover-bonus-og-andre-goder-til-fagorganiserte?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.