Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

Lars H. skrev for 5 timer siden:

fremover blir det nok ikke oftere enn hvert annet år for hverken olje, oljefilter og dieselfilter.

kjøper 2 år intervall på dieselfilter med ditt kjøremønster, Men ta smørolje / filter skift og gearolje hver høst.

En bør følge motorens anbefalinger.

Forden sier 150 timer på smørolje og filter eller årlig. og skifte smørolje i høytrykspumpen samtidig  (Sims)

Skifte Diesel filtre  150 timer eller Årlig

Borg Warner sier 100 timer eller årlig på giret.

Et sitat  fra Svart 8.Oktober.2020

:sweat::sweat::sweat::sweat::sweat:

Jeg lover, for fremtiden blir det sjekk/skifte av gearolje hver høst før opplag, sammen med skifte av motorolje og filtre som jeg alltid har tatt årlig.

:easter:

Roger jo

Roger jo

Lars H. skrev for 5 timer siden:

fremover blir det nok ikke oftere enn hvert annet år for hverken olje, oljefilter og dieselfilter.

kjøper 2 år intervall på dieselfilter med ditt kjøremønster, Men ta smørolje / filter skift hver høst.

Forden sier 150 timer på smørolje og filter eller årlig. og skifte smørolje i høytrykspumpen samtidig  (Sims)

Et sitat  fra Svart 8.Oktober.2020

:sweat::sweat::sweat::sweat::sweat:

Jeg lover, for fremtiden blir det sjekk/skifte av gearolje hver høst før opplag, sammen med skifte av motorolje og filtre som jeg alltid har tatt årlig.

:easter:

Roger jo

Roger jo

Lars H. skrev for 4 timer siden:

kjøper 2 år intervall på dieselfilter med ditt kjøremønster, Men ta smørolje / filter skift hver høst.

• Create New...