Jump to content

Edit History

X10an

X10an

Ove T skrev for 2 timer siden:

Nu är detta erfarenhet som är svårt att komma runt.

Svårt och svårt... Jag påstår inte at du lyver, eller at din historie ikke stemmer. Jeg påstår kun at årsaken til at motoren stoppet i første omgang var noe helt annet enn et dieselfilter som var tett kun på nederste halvdel.

Dersom dette skulle stemme, må det nødvendigvis innebære at din dieselmotor har stanset på grunn av et trykkfall på (psi = (0.01422 x høyde i cm) / dieselvekt) = (0.01422 x 5cm) / 0.84 = ca. 0.085 psi eller i underkant av 0.6 kpa. Dersom din motor stanser på grunn av et trykkfall på 0.6 kpa påstår jeg at du har et helt annet grunnleggende problem med ditt drivstoffsystem. En dieselmotor bør kunne nærme seg et trykkfall på bortimot 50 kpa før problemer begynner å dukke opp.

X10an

X10an

Ove T skrev for 2 timer siden:

Svårt och svårt... Jag påstår inte at du lyver, eller at din historie ikke stemmer. Jeg påstår kun at årsaken til at motoren stoppet i første omgang var noe helt annet enn et dieselfilter som var tett kun på nederste halvdel.

Dersom dette skulle stemme, må det nødvendigvis innebære at din dieselmotor har stanset på grunn av et trykkfall på (psi = (0.01422 x høyde i cm) / dieselvekt) = (0.01422 x 5cm) / 0.84 = ca. 0.085 psi eller i underkant av 0.6 kpa. Dersom din motor stanser på grunn av et trykkfall på 0.6 kpa påstår jeg at du har ett helt annet grunnleggende problem med ditt drivstoffsystem. En dieselmotor bør kunne nærme seg et trykkfall på bortimot 50 kpa før problemer begynner å dukke opp.

X10an

X10an

Ove T skrev for 1 time siden:

Dersom dette skulle stemme, må det nødvendigvis innebære at din dieselmotor har stanset på grunn av et trykkfall på (psi = (0.01422 x høyde i cm) / dieselvekt) = (0.01422 x 5cm) / 0.84 = ca. 0.085 psi eller i underkant av 0.6 kpa. Dersom din motor stanser på grunn av et trykkfall på 0.5 kpa påstår jeg at du har ett helt annet grunnleggende problem med ditt drivstoffsystem. En dieselmotor bør kunne nærme seg et trykkfall på bortimot 50 kpa før problemer begynner å dukke opp.

X10an

X10an

Ove T skrev for 1 time siden:

Dersom dette skulle stemme, må det nødvendigvis innebære at din dieselmotor har stanset på grunn av et trykkfall på (psi = (0.01422 x cm) / dieselvekt) = (0.01422 x 5cm) / 0.84 = ca. 0.085 psi eller i underkant av 0.6 kpa. Dersom din motor stanser på grunn av et trykkfall på 0.5 kpa påstår jeg at du har ett helt annet grunnleggende problem med ditt drivstoffsystem. En dieselmotor bør kunne nærme seg et trykkfall på bortimot 50 kpa før problemer begynner å dukke opp.

X10an

X10an

Ove T skrev 58 minutter siden:

Dersom dette skulle stemme, må det nødvendigvis innebære at din dieselmotor har stanset på grunn av et trykkfall på (psi = 0.01422 x cm x dieselvekt) 0.01422 x 5cm x 0.84 = ca. 0.06 psi eller i underkant av 0.5 kpa. Dersom din motor stanser på grunn av et trykkfall på 0.5 kpa påstår jeg at du har ett helt annet grunnleggende problem med ditt drivstoffsystem. En dieselmotor bør kunne nærme seg et trykkfall på bortimot 50 kpa før problemer begynner å dukke opp.

X10an

X10an

Ove T skrev 56 minutter siden:

Dersom dette skulle stemme, må det nødvendigvis innebære at din dieselmotor har stanset på grunn av et trykkfall på (psi = 0.01422 x cm x dieselvekt) 0.01422 x 5cm x 0.84 = ca. 0.06 psi eller i underkant av 0.5 kpa. Dersom din motor stanser på grunn av et trykkfall på 0.5 kpa påstår jeg at du har ett helt annet grunnleggende problem med ditt drivstoffsystem. En dieselmotor bør kunne takle et trykkfall på bortimot 50 kpa før problemer begynner å dukke opp.

X10an

X10an

Ove T skrev 52 minutter siden:

Dersom dette skulle stemme, må det nødvendigvis innebære at din dieselmotor har stanset på grunn av et trykkfall på (psi = 0.01422 x cm x dieselvekt) 0.01422 x 5cm x 0.84 = ca. 0.06 psi eller i underkant av 0.5 kpa. Dersom din motor stanser på grunn av et trykkfall på 0.5 kpa påstår jeg at du har ett helt annet grunnleggende problem med ditt drivstoffsystem. En dieselmotor bør kunne takle et trykkfall på 50 kpa før problemer begynner å dukke opp.

X10an

X10an

Ove T skrev 45 minutter siden:

Dersom dette skulle stemme, må det nødvendigvis innebære at din dieselmotor har stanset på grunn av et trykkfall på (psi = 0.01422 x cm x dieselvekt) 0.01422 x 5cm x 0.84 = ca. 0.06 psi eller i underkant av 0.5 kpa. Dersom din motor stanser på grunn av et trykkfall på 0.5 kpa påstår jeg at du har ett helt annet grunnleggende problem med ditt drivstoffsystem. En dieselmotor bør uten antydninger til problemer, fint kunne takle et trykkfall på 50 kpa.

X10an

X10an

Ove T skrev 43 minutter siden:

Dersom dette skulle stemme, må det nødvendigvis innebære at din dieselmotor har stanset på grunn av et trykkfall på ca. (psi = 0.01422 x cm x dieselvekt) 0.01422 x 5cm x 0.84 = 0.06 psi eller i underkant av 0.5 kpa. Dersom din motor stanser på grunn av et trykkfall på 0.5 kpa påstår jeg at du har ett helt annet grunnleggende problem med ditt drivstoffsystem. En dieselmotor bør uten antydninger til problemer, fint kunne takle et trykkfall på 50 kpa.

X10an

X10an

Ove T skrev 42 minutter siden:

Dersom dette skulle stemme innebærer dette at din dieselmotor har stanset på grunn av et trykkfall på ca. (psi = 0.01422 x cm x dieselvekt) 0.01422 x 5cm x 0.84 = 0.06 psi eller i underkant av 0.5 kpa. Dersom din motor stanser på grunn av et trykkfall på 0.5 kpa påstår jeg at du har ett helt annet grunnleggende problem med ditt drivstoffsystem. En dieselmotor bør uten antydninger til problemer, fint kunne takle et trykkfall på 50 kpa.

• Create New...