Fantino Svart 21.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2021 Mener Bonpet og Blazecut har samme slukkemedium, men falt for slangeløsningen da jeg vil tro den potensielt utløses tidligere og har bedre sjans for å slukke (siden et eller annet punkt på slangen trolig vil være nærmere der brannen starter). Jeg har også et slikt hull i dørken over motor for å blåse inn slukkemiddel, men er skeptisk til å bruke pulver der ut fra erfaringen jeg har med de apparatene på diverse kurs. Det måtte vært bedre med en slukkegass/inergen, eller evt lett skum som faktisk klarer å fylle motorrommet? Sitér dette innlegget Link to post
Steini Svart 21.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2021 Ida Marie III skrev 1 time siden: Får du service på Halon..?? hvor..?? Har båten på Gran Canaria, og der er det eit selskap som tar service på slikt :) Sitér dette innlegget -Steini https://baatplassen.no/i/topic/128201-midgard-på-tur/ Link to post
Ida Marie III Svart 21.Oktober.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2021 Steini skrev 4 minutter siden: Har båten på Gran Canaria, og der er det eit selskap som tar service på slikt :) Har sent deg en IM... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.