Jump to content

Edit History

PiperBill

PiperBill

Kanskje en av de beste sesonger vi har noen gang hatt. Forventningene var ikke så høye etter at jeg tryna på tråsykkel dag 2 av ferien og dermed måtte gå med gips på venstre arm i nærmere 6 uker og hadde 2 kirurgiske inngrep i venstre hånd. Dermed var alt  bare bonus i hele båtferien og sykemeldings periode. Gadd ikke, eller orket ikke, føre logg i år men det ble mange, mange overnattinger opp til 7 dager i strekk. 65 motortimer og et  par-tre båtlapper i drivstoff. Utforsket 3 nye steder på Hvaler som vi ikke hadde besøkt før og badet masse med plastpose over gipsen. 

brokarm.png

PiperBill

PiperBill

Kanskje en av de beste sesonger vi har noen gang hatt. Forventningene var ikke så høye etter at jeg tryna på tråsykkel dag 2 av ferien og dermed måtte gå med gips på venstre arm i nærmere 6 uker og hadde 2 kirurgiske inngrep i venstre hånd. Dermed var alt  bare bonus i hele båtferien og sykemeldings periode. Gadd ikke, eller orket ikke, fører logg i år med det ble mange, mange overnattinger opp til 7 dager i stekk. 65 motortimer og et  par-tre båtlapper i drivstoff. Utforsket 3 nye steder på Hvaler som vi ikke hadde besøkt før og badet masse med plastpose over gipsen. 

brokarm.png

PiperBill

PiperBill

Kanskje en av de beste sesonger vi har noen gang hatt. Forventningene var ikke så høye etter at jeg tryna på tråsykkel dag 2 av ferien og dermed måtte gå med gips på venstre arm i nærmere 6 uker og hadde 2 kirurgiske inngrep i venstre hånd. Dermed var alt  bare bonus i hele båtferien og sykemeldings periode. Gadd ikke, eller orket ikke, fører logg i år med det ble mange, mange overnattinger opp til 7 dager i stek. 65 motortimer og et  par-tre båtlapper i drivstoff. Utforsket 3 nye steder på Hvaler som vi ikke hadde besøkt før og badet masse med plastpose over gipsen. 

brokarm.png

PiperBill

PiperBill

Kanskje en av de beste sesonger vi har noen gange hatt. Forventningene var ikke så høye etter at jeg tryna på tråsykkel dag 2 av ferien og dermed måtte gå med gips på venstre arm i nærmere 6 uker og hadde 2 kirurgiske inngrep i venstre hånd. Dermed var alt  bare bonus i hele båtferien og sykemeldings periode. Gadd ikke, eller orket ikke, fører logg i år med det ble mange, mange overnattinger opp til 7 dager i stek. 65 motortimer og et  par-tre båtlapper i drivstoff. Utforsket 3 nye steder på Hvaler som vi ikke hadde besøkt før og badet masse med plastpose over gipsen. 

brokarm.png

• Create New...