Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

NilsPils skrev On 23.10.2021 at 13.50:

Med respekt å melde:

Jeg fraber meg å bli kommandert på den måten av andre med selvbestaltete regler og meninger. Det finnes meg bekjent INGEN flaggregler jeg som fritidsbåtbruker SKAL følge i Norge. Når jeg viser respekt for flagget er det fordi jeg velger det selv og på mine egne premisser. Dere andre får gjøre som dere vil . .

Og tilbake til tema:

Jeg ser frem til å høre PiperBill på trompet. Jeg tar gjerne en sånn hyggelig påminnelse i min glemsomhet . .

At det ikke finnes klare regler for fritidsbåter er nok grunnlag for mye krangling i forum og i båthavner. Folk finner da opp sine egne regler og insisterer på at de også skal gjelde for alle andre.

Det beste er at folk passer sine egne saker, eller melder seg inn i en forening med egne flaggregler, som KNS og KNBF. Da kan man fly splittflagg og kle seg i blazer og blåse i trompeten hver dag.

S/Y Emma

S/Y Emma

Med respekt å melde:

Jeg fraber meg å bli kommandert på den måten av andre med selvbestaltete regler og meninger. Det finnes meg bekjent INGEN flaggregler jeg som fritidsbåtbruker SKAL følge i Norge. Når jeg viser respekt for flagget er det fordi jeg velger det selv og på mine egne premisser. Dere andre får gjøre som dere vil . .

Og tilbake til tema:

Jeg ser frem til å høre PiperBill på trompet. Jeg tar gjerne en sånn hyggelig påminnelse i min glemsomhet . .

At det ikke finnes klare regler for fritidsbåter er nok grunnlag for mye krangling i forum og i båthavner. Folk finner da opp sine egne regler og insisterer på at de også skal gjelde for alle andre.

S/Y Emma

S/Y Emma

Med respekt å melde:

Og tilbake til tema:

At det ikke finnes klare regler for fritidsbåter, er nok grunnlag for mye krangling i forum og i båthavner. Folk finner da opp sine egne regler og insisterer på at de også skal gjelde for alle andre.

• Create New...