Jump to content

Edit History

NilsPils

NilsPils

Dersom dette er riktig regner jeg med at BT enten kommer på banen med erstatninger og noe bedre bunnstoff umiddelbart, eller er ute av markedet for godt når det gjelder bunnstoff . .

Jeg har aldri brukt bunnstoffe fra BT på grunn av at de ikke leverer fargen jeg vil ha. På tresnekka bruker jeg vanlig Jotun mørkeblå. Det holder såpass bra at det stort sett holder å flekke hvert år.

På motorbåten Saowanee bruker jeg Jotun Supreme og stoffer annet hvert år. Det gror litt. men ikke mer enn at det meste går av med høytrykkspyler.

NilsPils

NilsPils

Dersom dette er riktig regner jeg med at BT enten kommer på banen med erstatninger og noe bedre bunnstoff umiddelbart, eller er ute av markedet for godt når det gjelder bunnstoff . .

Jeg har aldri brukt bunnstoffe fra BT på grunn av at de ikke leverer fargen jeg vil ha. På tresnekka bruker jeg vanlig

Jotun mørkeblå. Det holder såpass bra at det stort sett holder å flekke hvert år. På motorbåten Saowanee bruker jeg Jotun Supreme og stoffer annet hvert år. Det gror litt. men ikke mer enn at det meste går av med høytrykkspyler.

• Create New...