Jump to content

Edit History

NilsPils

NilsPils

For meg forholder det seg slik at jeg tar ned flagget ved solnedgang hvis jeg husker det og det passer sånn. Men jeg glemmer lett, og ofte er jeg heller ikke tilstede ved båten akurat da. Det hender jo også at jeg sover lenge om morgenen . . . Man kan jo ikke la en flaggregel styre programmet for dagen heller . .

Jeg har hørt trompetfanfare ved solnedgang uthavn bare en gang. Det var en koselig påminnelse. Jeg kan ikke forstå at noen kan la seg forstyrre av det.

PiperBill skrev for 20 timer siden:

Ojsannn.. Nå fikk jeg en herlig gjensyn med sceneskrekk.. må øve litt oftere :-)

Øv gjerne mens vi kan høre på  . .

NilsPils

NilsPils

For meg forholder det seg slik at jeg tar ned flagget ved solnedgang hvis jeg husker det og det passer sånn. Men jeg glemmer lett, og ofte er jeg heller ikke tilstede ved båten akurat da. Det hender jo også at jeg sover lenge om morgenen . . . Man kan jo ikke la en flaggregel styre programmet for dagen heller . .

Jeg har bare hørt trompetfanfare ved solnedgang uthavn bare en gang. Det var en koselig påminnelse i motsetning til mange andre. Jeg kan ikke forstå at noen kan la seg forstyrre av det.

PiperBill skrev for 20 timer siden:

Ojsannn.. Nå fikk jeg en herlig gjensyn med sceneskrekk.. må øve litt oftere :-)

Øv gjerne mens vi kan høre på  . .

• Create New...