Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

NilsPils skrev On 3.11.2021 at 12.38:

Men så er han også generalsekretær i Kongelig Norsk Båtforbund . . :wink:

Vis hele sitatet  

Håper inderlig du IKKE mener at jeg er generalsekretær i KNBF :headbang: 

Jeg "Googlet" flaggregler til sjøs og da kom den linken opp og jeg mente den var en grei/god fortsettelse på diskusjonen om flaggregler/ikke flaggregler til sjøs. 

Bortsett fra det synes jeg det er tragisk at så mange her inne påberoper seg "en frihet til sjøs" som kun bunner ut i en uhøflig, arrogant egoisme! Mye av det som jeg dessverre opplevde på mine turer utpå i fjor. Regler er til for å brytes, de angår ikke meg osv er tydeligvis den jevne holdning.

(nå kommer det sikkert drøssevis av svar med bortforklaringer av skrevne og uskrevne lover og regler til sjøs som man stort sett bare kan gi blaffen i og hvilken stor tulling jeg er! Det blir litt som å si at veitrafikkregler er til for å brytes (og jaggu ser det ut som om mange bilister følger den påstanden) - dessverre sier det veldig mye om dagens samfunn: polarisert, arrogant og egoistisk. Men nå blir vel denne tråden stengt, og godt er da det!

tom Cognac

tom Cognac

NilsPils skrev On 3.11.2021 at 12.38:

Men så er han også generalsekretær i Kongelig Norsk Båtforbund . . :wink:

Vis hele sitatet  

Håper inderlig du IKKE mener at jeg er generalsekretær i KNBF :headbang: 

Jeg "Googlet" flaggregler til sjøs og da kom den linken opp og jeg mente den var en grei fortsettelse på diskusjonen om flaggregler/ikke flaggregler til sjøs. 

• Create New...