Terjei Startet 26.Oktober.2021 Link til dette innlegget Startet 26.Oktober.2021 Ifm delvis motorhavari trenger jeg komplett turbo med watergate ventil og oljerør inn til turbo. Videre Alle stål rør mellom motor og vannveksler må også byttes mm. Veiv og ventiler har klart seg og trenger ikke byttes. Jeg kjenner en båtkyndig som gjør jobben, men jeg må selv skaffe nødvendige deler. Er det noen som har råd om hvor jeg får tak i deler til fornuftige priser? Sitér dette innlegget Link to post
mjo101 Svart 26.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2021 eurofritid.no har det meste du trenger. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 26.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2021 https://www.ravnsgarage.no/ Skaffer det meste, kjent for god service. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Akora Svart 26.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2021 Send meg en PM har demontert delemotor for salg. Hvor i landet holder du til? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.