Mr_Stian Startet 26.Oktober.2021 Link til dette innlegget Startet 26.Oktober.2021 Jeg har en eldre Yamaha 9.9 (fra 80 tallet en gang) som jeg sliter med å få av undervannshuset på. Skal bytte impeller. Har løsnet de 4 boltene samt løsnet gir velgeren. Men jeg får det ikke av. Jeg kjenner det er løst fra pinnene men får ikke dratt det ned. Kan virke som den henger på akslingen. Eller kan det være andre plasser den henger? Noen med gode tips? Sitér dette innlegget Link to post
trydis Svart 26.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2021 Om den henger på akslingen kan vel en mulighet være å flippe motoren opp/ned og forsøke å spraye 5-56 eller liknende på akslingen? Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Stian Svart 26.Oktober.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2021 Jeg finner ingen mulighet for å spraye noe på samme måte som han gjør i filmen. Kan prøve å spraye gjennom den lille hullet eg har, men usikker på hvor mye det gjør. Men hvis det ikke kommer noen andre forslag så prøver jeg på dette. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 28.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2021 Jeg hadde samme problem med en Merc 20 hk. Den satt i akslingen. Fikk en liten åpning, så banket jeg inn en trekile og lot det stå til meste dag. Etter litt strev fikk jeg det av ved på slå på kilen. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.