Runner12 Startet 26.Oktober.2021 Del på Facebook Startet 26.Oktober.2021 Hei. Vi har en gammel ( 1986 ) Gib Sea 116 som etterhvert har fått lekkasjer i vinduene til salong. Disse må demonteres og skifte pakninger. Utfordringen består i å finne rette type skruer for remontering. . Skruen har 4 mm gjenger og er 20 mm lang. Mutteren er 20 mm lang. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 26.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2021 (redigert) Disse heter forbindelsesskrue. Jeg vet ikke hvilket materiale du skal ha men om du Googler nevnte skruetype så finner du nok det du trenger. Tror forøvrig Wurth og Tingstad har eller skaffer. Redigert 26.Oktober.2021 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NorSiglar Svart 27.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2021 Post gjerne her om du får tak i, jeg har samme båt og samme problem. Har du tenkt å bytte vinduene? Eller bare demontere og legge nye pakninger? Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 28.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2021 @Runner12 og @NorSiglar har et syltetøyglass med slike jeg tok vare på da jeg byttet vinduer i gamlebåten, en 1986 Jeanneau Sun Fizz 40. Bare si hvor mange dere trenger så kan jeg slenge noen i en konvolutt Sitér dette innlegget Link to post
Runner12 Svart 30.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Oktober.2021 Heisan. Jeg må skifte pakninger i vinduer og trenger så mange som mulig å skaffe. Gi meg pris så vippser jeg. Hilsen Einar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.