Jump to content

Edit History

Nordkapp16.5

Nordkapp16.5

jeg har opplevd samme problem på dynga selv - man skulle jo tro de ser på det som positivt (miljøvennlig) at du henter ut ting som ellers ville måttet resirkuleres, men de er overraskende lite samarbeidsvillige. I mitt tilfelle trengte jeg en del for å reparere kjøleskapet mitt (den lille boksen ved kompressoren som skrur kjølinga av/på) og hadde ikke tid til å vente på deler i posten (fint å få det i gang igjen før fryserdelen tiner). Jeg fikk til slutt lov til å plukke biten jeg trengte av et kjøleskap som sto der, men det var faen ikke lett.

Legg ut en annonse på finn om båtvrak ønskes og sett opp et autosøk på gratis båter og billige båter, så dukker det nok opp noe etter hvert.

Nordkapp16.5

Nordkapp16.5

jeg har opplevd samme problem på dynga selv - man skulle jo tro de ser på det som positivt (miljøvennlig) at du henter ut ting som ellers ville måttet resirkuleres, men de overraskende lite samarbeidsvillige. I mitt tilfelle trengte jeg en del for å reparere kjøleskapet mitt (den lille boksen ved kompressoren som skrur kjølinga av/på) og hadde ikke tid til å vente på deler i posten (fint å få det i gang igjen før fryserdelen tiner). Jeg fikk til slutt lov til å plukke biten jeg trengte av et kjøleskap som sto der, men det var faen ikke lett.

Legg ut en annonse på finn om båtvrak ønskes og sett opp et autosøk på gratis båter og billige båter, så dukker det nok opp noe etter hvert.

• Create New...