Nimbus nova Startet 27.Oktober.2021 Link til dette innlegget Startet 27.Oktober.2021 (redigert) Hei Er det noen som har mål på gulvplate (se bilder) til en Nimbus Nova 22. Platen er der bord og stoler er festet.Begynner å få lekkasjer og platen er ikke i beste forfatning. Ser på mulighetene til å få laget ny eller kjøpe en ny fra Nimbus. Har fått mål fra Vollen marina, men vil helst dobbelt sjekke med noen som har samme båt. Får ikke målt selv da båten ligger i 3 etg på innendørs lagring. Plate under rød ramme i det ene bilde og under stol og bord. Drivstofftank under platen. Låner et bilde fra bruker Sogn av plate som ønskes byttet. Redigert 27.Oktober.2021 av Nimbus nova (see edit history) Link to post
Polar 22 Svart 26.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2022 Hei, jeg har byttet plate på min, og har ikke montert den enda. Det var ganske mye arbeid. Brukte den gamle teaken og limte på ei vannfast kryssfinerplate. Ville anbefalt deg å bestilt en ny fra Sandøy båtdekk, så sparer du ganske mye tid. Link to post
Polar 22 Svart 27.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2022 Hei, Målene på min plate er 94,2 X 64,7 (se bilder) Kan ta mål av åpningen i båten om du ønsker det, da jeg ikke har montert plata enda. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn