Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

Komodo skrev for 2 timer siden:

Flott at du ser nytteverdien av forumet mr. mulier. Ser jo også at du bidrar i andre tråder og hjelper andre forumsmedlemmer, det er jo glimrende 

Jeg ser absolutt nytteverdien av å være på forumet mr. Komodo 

tom Cognac

tom Cognac

Komodo skrev for 1 time siden:

Flott at du ser nytteverdien av forumet mr. mulier. Ser jo også at du bidrar i andre tråder og hjelper andre forumsmedlemmer, det er jo glimrende 

Jeg ser absolutt nytteverdien av å være på forumet mr. Komodo ("altera mulier" er latin og betyr "den andre kvinnen" som kona mi mener båten min er - bedre det enn å fly på by'n og være utro med alt som går med skjørt og på høye hæler :lol: ), Joda - jeg bidra der hvor jeg tror jeg kan noe om emnet eller av egne erfaringer etter å ha holdt på med båten min i snart 1. år :smiley: Det er likevel ikke dermed sagt at når jeg er ferdig med båten min at jeg kommer til å være like aktiv på forumet som nå, jeg har andre ting å holde på med som også krever litt tid av meg (jeg er nå pensjonert fotograf og har fotografert alt for lite det siste året, båten ble også kjøpt for å kunne bl.a brukes som fotobåt langs Østfolds kyst - og kanskje litt utenfor Østfold også (Oslofjorden m.m ????? - får se hva som skjer), jeg skal ta opp igjen en hobby jeg hadde for mange år siden: lage bilder/male på lerret (oljemaling, linolje og terpentin, alpelue, palett og en flaske rødvin :lol: ) og til slutt skriver jeg også på noe som kan bli en bok etter hvert - en form for en selvbiografi, innbiller meg at jeg har levd et ganske spennende liv (i alle fall for meg), så tiden flyr, skjønner ikke hva jeg holdt på med da jeg var i jobb :lol: Kanskje jeg kommer en tur til Hvaler og hilser på deg til sommeren, hvis det er ok :flag::smiley:

tom Cognac

tom Cognac

Komodo skrev 1 time siden:

Jeg ser absolutt nytteverdien av å være på forumet mr. Komodo ("altera mulier" er latin og betyr "den andre kvinnen" som kona mi mener båten min er - bedre det enn å fly på by'n og være utro med alt som går med skjørt og på høye hæler :lol: ), Joda - jeg bidra der hvor jeg tror jeg kan noe om emnet eller av egne erfaringer etter å ha holdt på med båten min i snart 1. år :smiley: Det er likevel ikke dermed sagt at når jeg er ferdig med båten min at jeg kommer til å være like aktiv på forumet som nå, jeg har andre ting å holde på med som også krever litt tid av meg (jeg er nå pensjonert fotograf og har fotografert alt for lite de siste året, båten ble også kjøpt for å kunne bl.a brukes som fotobåt langs Østfolds kyst - og kanskje litt utenfor Østfold også (????? - får se hva som skjer), jeg skal ta opp igjen en hobby jeg hadde for mange år siden: lage bilder/male på lerret (oljemaling, linolje og terpentin, alpelue, palett og en flaske rødvin :lol: ) og til slutt skriver jeg også på noe som kan bli en bok etter hvert - en form for en selvbiografi, innbiller meg at jeg har levd et ganske spennende liv (i alle fall for meg), så tiden flyr, skjønner ikke hva jeg holdt på med da jeg var i jobb :lol: Kanskje jeg kommer en tur til Hvaler og hilser på deg til sommeren, hvis det er ok :flag::smiley:

• Create New...