Jump to content

Edit History

deerhunt

deerhunt

ballistic skrev for 6 timer siden:

Har også en MercuryF10(også Tohatsu) som  jeg byttet ECU på til 20 hk. Liker denne  motoren bedre. bytte av ECU samt fjerning av restriktor  var det som skulle til. Kostet meg ca 2500 kr, bestilt fra Ravns garage som forøvrig kan anbefales mtp service og deletilgang. 

Klippet litt!

Så da kommer Tohatsu's 9,9 opp som ett godt alternativ. når det er samme framgangsmåte som på Suzuki med fjerning av Restrictor og nesten halv pris på ECU i forhold til Suzuki. Ser at prisen på Tohatsu 9,9hk er lavere også hos Ålesund Motorverksted. (om det stemmer?) Prisene jeg finner idag er Tohatsu 9,9 Sport EFI 19 690,- Yamaha 23 500,- Suzuki 22 995,- Alle med lang stamme, rorkult og manuell start. 

 

Den skal brukes på en River 450 Delta.

deerhunt

deerhunt

ballistic skrev for 5 timer siden:

Har også en MercuryF10(også Tohatsu) som  jeg byttet ECU på til 20 hk. Liker denne  motoren bedre. bytte av ECU samt fjerning av restriktor  var det som skulle til. Kostet meg ca 2500 kr, bestilt fra Ravns garage som forøvrig kan anbefales mtp service og deletilgang. 

Klippet litt!

Så da kommer Tohatsu's 9,9 opp som ett godt alternativ. når det er samme framgangsmåte som på Suzuki med fjerning av Restrictor og nesten halv pris på ECU i forhold til Suzuki. Ser at prisen på Tohatsu 9,9hk er lavere også hos Ålesund Motorverksted. (om det stemmer?) Prisene jeg finner idag er Tohatsu 9,9 Sport EFI 19 690,- Yamaha 23 500,- Suzuki 22 995,- Alle med lang stamme, rorkult og manuell start.



×
×
  • Create New...