Jump to content

Edit History

Komodo

Komodo

The Master 820 skrev for 3 timer siden:

Kan dette ha havnet i pumpa og klare å blokkere dysene eller noe?

kan jeg få brukt biocid inn for å rense?

Du kan jo ha fått vann gjennom filteret og inn i diesepumpa, men rusk og dieseldyr skal stoppe i filteret. 

Hvis du har fått vann fram til diesepumpa og evt dysene er det veldig viktig at du får ut det snarest mulig, hvis ikke kan du få store skader. Gjør som nevnt over. Koble til ei kanne med ren diesel, men bytt filter og blås ut av slangene, og koble til kanna før filteret. Så lufter du systemet og kinner på starteren helt til du har fått frisk diesel fram til dysene. Hvis det er vann i systemet vil det pumpes ut gjennom dysene, og blåses ut av eksosen. Når det kommer ren diesel ut av dysene skal motoren starte. Jeg ville kjørt den god og varm etter denne skrekkopplevelsen. Lykke til ?

Komodo

Komodo

The Master 820 skrev for 3 timer siden:

Kan dette ha havnet i pumpa og klare å blokkere dysene eller noe?

kan jeg få brukt biocid inn for å rense?

Du kan jo ha fått vann gjennom filteret og inn i diesepumpa, men rusk og dieseldyr skal stoppe i filteret. 

Hvis du har fått vann fram til diesepumpa og evt dysene er det veldig viktig at du får yt det snarest mulig, hvis ikke kan du få store skader. Gjør som nevnt over. Koble til ei kanne med ren diesel, men bytt filter og blås ut av slangene, og koble til kanna før filteret. Så lufter du systemet og kinner på starteren helt til du har fått frisk diesel fram til dysene. Hvis det er vann i systemet vil det pumpes ut gjennom dysene, og blåses ut av eksosen. Når det kommer ren diesel ut av dysene skal motoren starte. Jeg ville kjørt den god og varm etter denne skrekkopplevelsen. Lykke til ?

• Create New...