El barco de Sol Startet 29.Oktober.2021 Del på Facebook Startet 29.Oktober.2021 Agder 840 har dekksplater i teakfiner under hele kalesjeområdet. Når jeg med mine pluss hundre kilo vandrer her,så føler jeg en liten svikt i platene. Dette skyldes underlaget som er listverk av tre som ligger tvers og langs i båten under lukene. Jeg har tenkt: male støttene med polyester etc - skru lister på eksisterende støtter.... Om noen har erfaring eller bare tips så er jeg takknemlig. Og..det er ingen fare for at dørken ryker og jeg blir motormann. Bare det at jeg vil ha det skikkelig! Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 29.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2021 Ingen styrke i bare polyester. Om det er underlaget som svikter bør det forsterkes med støtter. Mest sannsynlig ligger lukene over motor rom på kanten av motorroms skott med en tverrbjelke under vær skjøt. Det er kanskje der det svikter. Hjelper også å skru en tverr bjelke fast I vær luke for å halvere spennet. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
El barco de Sol Svart 29.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Oktober.2021 Knude skrev 39 minutter siden: Ingen styrke i bare polyester. Om det er underlaget som svikter bør det forsterkes med støtter. Mest sannsynlig ligger lukene over motor rom på kanten av motorroms skott med en tverrbjelke under vær skjøt. Det er kanskje der det svikter. Hjelper også å skru en tverr bjelke fast I vær luke for å halvere spennet. Altså skru en bjelke i hver luke på tvers,ikke på langs (baug mot akter) Tykkelse på bjelken? Og......takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.