Jump to content

Edit History

Code0

Code0

Bårdp skrev for 2 timer siden:

Hadde det kommet en med voltmeter inni butikken for og kjøpe slike batterier hadde jeg jagd hen ut og bet han sette seg inn i teknologien før han kjøpte batteri

Trådstarters utgangspunkt for tråden: Ja det er fleire bra tråder. Både for diy og ferdig batteri. Men ingen generelle der alle kan spør, grave og diskutere

...så da tenkte jeg dette var plassen for et spørsmål..., dumme meg.

Ser du holder til i Bodø, så da var det ikke deg jeg traff. Jeg ble faktisk tatt hyggelig i mot og vi snakket om saka.., jeg målte, alle lå på 13,25 V og alle var fornøyd.

Code0

Code0

Hadde det kommet en med voltmeter inni butikken for og kjøpe slike batterier hadde jeg jagd hen ut og bet han sette seg inn i teknologien før han kjøpte batteri

ser du holder til i Bodø, så da var det ikke deg jeg traff. Jeg ble faktisk tatt hyggelig i mot og vi snakket om saka.., jeg målte, alle lå på 13,25 V og alle var fornøyd.

Code0

Code0

jeg ble faktisk tatt hyggelig i mot og vi snakket om saka.., jeg målte, alle lå på 13,25 V og alle var fornøyd.

• Create New...