Lunde14
Har ikke vert gjort så mye i dag, var bare ute en tur i garasjen for å sjekke at TX «torx pipen» jeg fikk passet til reimskiven ? fik en liten overaskelse når jeg kom ut ? motoren hadde tømt seg for olje på gulvet ?? slangen til oljekjøleren hadde seget ned og fungerte som en hevert ? så her ble det en liten vaskejobb.+
@paxo jeg har lest og studert det beste jeg kan for og finne ut mest mulig om dette med register reim bytte både andgående instilling av rack, rett stramming av register reim og at topp punktet kommer rett. Har også søkt på diverse forum både her hjemme og i utlandet uten å ha funnet noe eller noen som har noe å komme om dette på Steyr, derfor Var jeg veldig skeptisk i begynnelsen om dette var noe jeg burde begynne på selv. Men jeg er en person som liker og finne ut av det meste selv og tengte at kansje andre kunne ha nytte av jeg laget en tråd om dette så får vi se om jeg ender opp og ta begge motorene på hengeren og kjøre til Arendal med dem for hjelp ??
Men jeg ville sette veldig pris på om du eller noen som har noen erfaring med disse motorene ville komme med noen inspill og erfaringer runt dette.