Jump to content

Edit History

Frottis

Frottis

Har nett kjøpt ein gamal 14ft askeladd 2210 som treng litt pleie. Har då ein del spørsmål ifm dette ☺️

Nokon som veit kva årsmodell dette kan være? Skilt er uleselig. Må reparere fenderlist bak. Nokon som har tips utanom å kjøpe ny heile?

Då eg fekk den på henger så ser eg at kjøljernet er løsna frå litt, ein del på ca 60 cm lenge. Den heng i skruer endå. Men det lakk ein del vatten ut av området og ein hørte «slurpe» lyder frå kjølen ? Er dette kjøljernet berre skrudd i kjølen med skruer?
Ser og at båten har vert orange, men er malt kvit. Treng litt forslag til maling som heng godt på og ser fint ut (må male den oppatt) 

Håper nokon kan kome med gode råd her og er takknemlig for alle tips og råd ☺️?

FDB47414-6BDA-4E36-AB8F-42844B16A6FB.jpeg

AB4BBA73-EF1A-4091-B4A3-32495F926A78.jpeg

Frottis

Frottis

Har nett kjøpt ein gamal 14ft askeladd 2210 som treng litt pleie. Har då ein del spørsmål ifm dette ☺️

Nokon som veit kva årsmodell dette kan være? Skilt er uleselig. Må reparere fenderlist bak. Nokon som har tips utanom å kjøpe ny heile?

Då eg fekk den på henger så ser eg at kjøljernet er løsna frå litt ca 60 cm. Den heng i skruer endå. Men det lakk ein del vatten ut av området og ein hørte «slurpe» lyder frå kjølen ? Er dette kjøljernet berre skrudd med skruen på kjølen?
Ser og at båten har vert orange, men er malt kvit. Treng litt forslag til maling som heng godt på og ser fint ut (må male den oppatt) 

Håper nokon kan kome med gode råd her og er takknemlig for alle tips og råd ☺️?

FDB47414-6BDA-4E36-AB8F-42844B16A6FB.jpeg

AB4BBA73-EF1A-4091-B4A3-32495F926A78.jpeg

• Create New...