Eystein Bjerke Startet 1.November.2021 Del på Facebook Startet 1.November.2021 Hei. Jeg prøver å finne dokumentasjon/spesifikasjoner på KBS 445 SL, men finner ingenting på nett. Noen som har kjennskap til denne eller vet hvor jeg kan finne informasjon? Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 1.November.2021 Del på Facebook Svart 1.November.2021 (redigert) Hvorfor forteller du oss ikke hva en KBS 445 SL er for noe? Kan ikke utelukke at jeg har noe dokumentasjon, men så lenge jeg ikke aner hvilken bokstav jeg skal lete under i bokhyllen så kommer jeg ihvertfall aldri til å klare og finne rett perm... Redigert 1.November.2021 av X10an (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 1.November.2021 Del på Facebook Svart 1.November.2021 X10an skrev 46 minutter siden: Hvorfor forteller du oss ikke hva en KBS 445 SL er for noe? Det er vel en båt da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
ivar Svart 1.November.2021 Del på Facebook Svart 1.November.2021 kjenner ikke KBS 445 , men såvidt jeg har skjønt så står KBS for Kragerø båtstøperi. De mindre jollene deres er poppis til slikt : Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Guest Svart 1.November.2021 Del på Facebook Svart 1.November.2021 Hva er det du lurer på om kbs'ne ? Det er folkebåten her i Kragerø, jeg kjenner han som har formene, guttunger på 12-14år støper seg sine egne kbs'r og jeg trur vel 8 av 9 medlemmer i jollemafia'n kjører kbs, i jolleracet er det nesten bare kbs som stiller og alle sammen er 11-13-14 fotere Sitér dette innlegget Link to post
Lordense Svart 23.November.2021 Del på Facebook Svart 23.November.2021 Hej köpte mig nyss en kbs 445 sl finns det nån info man kan få tag på om båten tex vilket år den är gjord 😄😄😄 Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 23.November.2021 Del på Facebook Svart 23.November.2021 Lykke til med og finne ut av det :) han som dreiv produksjonen for noen år siden er dessverre død (bestefaren til en bekjent) Sitér dette innlegget Link to post
Lordense Svart 23.November.2021 Del på Facebook Svart 23.November.2021 Nån borde ju sitta på info om dom båtarna eller haft en själv o ha papper kvar osv Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 23.November.2021 Del på Facebook Svart 23.November.2021 Ja, men når det er hvertfall 15år siden eieren av firma og formene døde, så blir det litt verre. Formene har vært privateid etter det og nå støpes det kun noen for morroskyld Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.