Nordan family Startet 3.November.2021 Link til dette innlegget Startet 3.November.2021 Hei båtfolk..er så heldig og ha fått overtatt en gammel tresnekke som jeg skal bruke til fiske. Denne har en gammel sabb 22hk som jeg tror heter 2g, rett meg gjerne om jeg tar feil. Men så sitter det en manuell pumpe på motoren i bakkant som jeg ikke helt forstår hva er fornoe, noen som kan svare meg på det? Legger ved bilde. Mvh kim Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 3.November.2021 Link til dette innlegget Svart 3.November.2021 Det er ikke for å skifte olje montro? Vet Sabb er flinke å montere slikt, har det på min sabb mariniserte iveco. Du får følge slange/rør og se om den ender i bunnpanna. Evt pump pg se om noe svart som ligner på olje kommer ut :-) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.November.2021 Link til dette innlegget Svart 3.November.2021 Den er for oljeskift ja. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.