Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

amerelium skrev On 4.11.2021 at 12.54:

..så, er det noe poeng å ha ulike båtmerker lenger?

Er helt enig, men jeg tror det er en trend i tiden - en eller annen designer finner på noe "lurt", salget av hans/hennes konstruksjon skyter i været og alle andre henger seg på. Jeg synes jeg ser det samme mht biler. Nå skal "alle" ha svære SUV'er - hva skal dem med det som svoger pleier å si :smiley:

Jeg trøster meg med at trender går over - for å komme tilbake noen ti (kanskje 20 og 30) år seinere. Som rase har vi mennesker utrolig kort hukommelse. 

Forøvrig er jeg helt enig med deg :thumbsup: jeg misliker sterkt designet på nye båter (uansett hvilket land som lager/tegner/designer dem), jeg savner tidene da en båt så ut som - ja, nettopp en båt. :smiley:

tom Cognac

tom Cognac

Er helt enig, men jeg tror det er en trend i tiden - en eller annen designer finner på noe "lurt", salget av hans/hennes konstruksjon skyter i været og alle andre henger seg på. Jeg synes jeg ser det samme mht biler. Nå skal "alle" ha svære SUV'er - hva skal dem med det som svoger pleier å si :smiley:

Jeg trøster meg med at trender går over - for å komme tilbake noen ti (kanskje 20 og 30)

år seinere. Som rase har vi mennesker utrolig kort hukommelse. 

Forøvrig er jeg helt enig med deg :thumbsup: jeg misliker sterkt designet på nye båter (uansett hvilket land som lager/tegner/designer dem), jeg savner tidene da en båt så ut som - ja, nettopp en båt. :smiley:

tom Cognac

tom Cognac

Jeg trøster meg med at trender går over - for å komme tilbake noen ti (kanskje 20 og 30( år seinere. Som rase har vi mennesker utrolig kort hukommelse. 

• Create New...