Jump to content

Edit History

Nordkapp16.5

Nordkapp16.5

@gunpedok, det er gode nyheter, takk for info! Retter den seg opp hvis du svinger mer eller gir mer gass? Høres ut som en spesiell egenskap ja. Greit å vite hva man skal gjøre for å rette den opp når det skjer!

@ivar Jeg har tenkt akkurat det samme som deg om den motoren. Jeg synes den ser mye eldre ut enn det som står i annonsen - selger sa riktignok også at han var usikker på årsmodellen. Han mente fortsatt at det var ca 98, men sammenliknet med min '99 Johnson ser den motoren der eldgammel ut, særlig under lokket - det du sier stemmer bra med magefølelsen min. Jeg heller imot å prøve å få kjøpt båten uten motor og heller kjøpe en 100-hester som virker 100% - med mindre han slår av en del på prisen - vi får se hva vi blir enige om.

Det blir uansett at vi tar opp tråden til våren - hverken han eller jeg orker å styre med båt og vann i 4-5plussgrader. Så da gjenstår det å se om det blir denne eller om det dukker opp en der dobbeltbunnen er fiksa før jeg har kjøpt :)

Nordkapp16.5

Nordkapp16.5

@gunpedok, det er gode nyheter, takk for info! Retter den seg opp hvis du svinger mer eller gir mer gass? Høres ut som en spesiell egenskap ja. Greit å vite hva man skal gjøre for å rette den opp når det skjer!

@ivar Jeg har tenkt akkurat det samme om den motoren. Jeg synes den ser mye eldre ut enn det som står i annonsen - selger sa riktignok også at han var usikker på årsmodellen. Han mente fortsatt at det var ca 98, men sammenliknet med min '99 Johnson ser den motoren der eldgammel ut, særlig under lokket - det du sier stemmer bra med magefølelsen min. Jeg heller imot å prøve å få kjøpt båten uten motor og heller kjøpe en 100-hester som virker 100% - med mindre han slår av en del på prisen - vi får se hva vi blir enige om.

Det blir uansett at vi tar opp tråden til våren - hverken han eller jeg orker å styre med båt og vann i 4-5plussgrader. Så da gjenstår det å se om det blir denne eller om det dukker opp en der dobbeltbunnen er fiksa før jeg har kjøpt :)

• Create New...