Jump to content

Defroster ifra Kina, erfaringer?

Morten1989

Recommended Posts

Morten1989 skrev for 20 timer siden:

Ja jeg stusset og over både slange stuss dimensjon, og at jeg ikke kunne finne noe kW ut fra varmere. 

Men det må da gå ann å finne en Kina varmer som kansje er på samme mål som isotherm sin? 

Har skummet litt på Ali etter dette tidligere og sleit med å finne noe med en tillitvekkende størrelse. Er nok dette med fraktpris på større saker som @Arne Henriksen nevner som også gjør det mindre attraktivt, evt at kraftige defrostere for marint bruk er mindre vanlige andre steder på kloden.

Men ble litt nysgjerrig på dette med Isotherm/umulig å få tak i? Er dette opplest og vedtatt? Corona-konsekvens? Ellers produksjon stuck i en container et eller annet sted?

Fantino skrev 20 minutter siden:

@Arne Henriksen

Men ble litt nysgjerrig på dette med Isotherm/umulig å få tak i? Er dette opplest og vedtatt? Corona-konsekvens? Ellers produksjon stuck i en container et eller annet sted?

Jeg har prøvd å få tak i ett par plasser nå, og Flak og best marin som jo nesten er det samme sier at det er en del i defrosteren som ikke produsenten av isotherm defroster for tak i. 

Dette gjør at det er full produksjons stopp. 

Det gjelder både 12 og 24v.

Jeg jobber på ett båtverft her helt sør i Norge og vi sliter og med å få tak i isotherm defrostere til båtene våres. 

Edit. 

Det går altså enda ann å få tak i, men de som fortsatt selger virker å ha skrudd opp prisene litt. Ikke avskrekkende mye men litt :-) 

Redigert av Morten1989 (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...