PanzerHans Startet 20.November.2021 Del på Facebook Startet 20.November.2021 (redigert) Jeg holder på å monterer en AlbaCombi analog til N2K omformer for å få digitale motordata ut til plotter. Det jeg lurer på om jeg kan ta hvilken som helst negativ leder i 12v kretsen og bruke som jord for de ulike inngangene som skal være til jord i AlbaCombien. Har og 2 motorer, og regner med det ikke er noe skille på negativ side for dem (har ikke målt enda), men tenkte å høre her før jeg setter i gang. AlbaCombi Module: User Manual English v5.1 Redigert 20.November.2021 av PanzerHans (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 20.November.2021 Del på Facebook Svart 20.November.2021 KAD 43 ble levert med enpolet anlegg dvs. at minus fra batteriet er forbundet med gods på motor. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 20.November.2021 Del på Facebook Svart 20.November.2021 Minus på starteren har forbindelse direkte til gods, vil tru du finn ein kabel som laskar saman godset på motorene dine. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.