Jump to content

Edit History

jerognal

jerognal

Har du løst på skrue nr 14? Stag nr 3 skal vel oppi den klaven. Ellers kan det være at akslingen ikke treffer/går tregt inn i motor? Går ofte tregt inn i veiven de siste cm. Prøv å grise tenner på aksling og snurre litt og kjenne om den treffer.

 

Ellers ser det ut som stag 3 kan skrues opp/ned. Dette er vel en slags justering for girstag. Men om du ikke har skrudd på dette så skal det jo ikke røres.

 

Ikke unormalt at du må trekke til bolter for å presse aksling inn siste stykket.

 

Oftest er det vanskelig å få kjølerøret til å treffe. Det er tynt og fleksibelt. Har tro på at kjølerøret ikke treffer.

 

jerognal

jerognal

Har du løst på skrue nr 14? Stag nr 3 skal vel oppi den klaven. Ellers kan det være at akslingen ikke treffer/går tregt inn i motor? Går ofte tregt inn i veiven de siste cm. Prøv å grise tenner på aksling og snurre litt og kjenne om den treffer.

 

Ellers ser det ut som stag 3 kan skrues opp/ned. Dette er vel en slags justering for girstag. Men om du ikke har skrudd på dette så skal det jo ikke røres.

 

Ikke unormalt at du må trekke til bolter for å presse aksling inn siste stykket.

 

Oftest er det vanskelig å få kjølerøret til å treffe. Det er tynt og fleksibelt.

 

jerognal

jerognal

Har du løst på skrue nr 14? Stag nr 3 skal vel oppi den klaven. Ellers kan det være at akslingen ikke treffer/går tregt inn i motor? Går ofte tregt inn i veiven de siste cm. Prøv å grise tenner på aksling og snurre litt og kjenne om den treffer.

 

Ellers ser det ut som stag 3 kan skrues opp/ned. Dette er vel en slags justering for girstag. Men om du ikke har skrudd på dette så skal det jo ikke røres.

 

Ikke unormalt at du må trekke til bolter for å presse aksling inn siste stykket.

 



×
×
  • Create New...