Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Honduras skrev 54 minutter siden:

kke black Friday, men BilXtra har 50% på hele butikken torsdag-fredag-lørdag

Ingen ting tyder på det stemmer.
Står ikke noe på hjemmesiden og jeg er også medlem av kundeklubben til bilXtra uten å fått SMS om dette tilbudet du refererer til.

Hender riktig at de har tre dagers tilbud på 25-50% på hele butikken.
Men 50% får man bare på noe "skrot" de vil bli kvitt mens man må som regel nøye seg med -25% på det man trenger.
Egentlig ganske bra men hadde vært mye bedre hvis det var som du skriver att man får 50% på hele butikken,men det har vel ikke skjedd enda?

Mye jeg ville handlet inn til halv pris da.

pipe

pipe

Honduras skrev 46 minutter siden:

Står ikke noe på hjemmesiden og jeg er også medlem av kundeklubben til bilXtra uten å fått SMS om dette tilbudet du refererer til.

Men 50% får man bare på noe "skrot" de vil bli kvitt mens man må som regel nøye seg med -25% på det man trenger.
Egentlig ganske bra men hadde vært mye bedre hvis det var som du skriver att man får 50% på hele butikken men det har vel ikke skjedd enda?

pipe

pipe

Honduras skrev 29 minutter siden:

Men 50% får man bare på noe "skrot" de vil bli kvitt mens man må nøye seg med -25% på det man trenger.
Egentlig ganske bra men hadde vært mye bedre hvis det var som du skriver att man får 50% på hele burikken.

• Create New...